Ako Supporter oddelenia služieb zákazníkom budete počúvať potreby a situáciu našich zákazníkov. Okrem toho budete vybavovať ich požiadavky prostredníctvom viacerých kanálov. Tieto požiadavky budú zvyčajne otázky týkajúce sa produktov, dodacích a reklamačných otázok, ako aj poskytovania predajných služieb.
V tejto pozícii budete nastavovať služby, získavať spätnú väzbu, riadiť viaceré systémy a budovať cenné vzťahy - to všetko pri poskytovaní najlepšieho zákazníckeho servisu.
Ako Area responsible oddelenia služieb zákazníkom budete súčasťou prevádzkového tímu, ktorý sa bude starať o potreby našich zákazníkov. Zároveň získate možnosť dosiahnuť ciele v rámci svojej vlastnej oblasti zodpovednosti, čím preukážete Vašu schopnosť pokračovať v kariére zákazníckeho servisu.
Ako Area responsible oddelenia služieb zákazníkom získate šancu stať sa odborníkom v jednej alebo viacerých oblastiach služieb zákazníkom a budete môcť školiť členov svojho tímu zdieľaním osvedčených postupov z Vašej oblasti.
Ako Team líder oddelenia služieb zákazníkom budete mať na starosti vedenie svojho tímu smerom k cieľom stanoveným spolu s Manažérom služieb zákazníkom. Spolu s nimi budete tiež plánovať a riadiť každodenné tímové úlohy.
Keď pracujete ako Team líder oddelenia služieb zákazníkom, hráte cennú úlohu pri rozvoji svojho tímu a vytváraní dobrej a motivujúcej atmosféry pre všetkých.
Ako Manažér oddelenia služieb zákazníkom budete mať celkovú zodpovednosť za prevádzku tohto oddelenia a sledovanie príslušných kľúčových údajov. Tiež zabezpečíte školenie, rozvoj a motiváciu svojho tímu.
Celkovo bude Vašou najdôležitejšou úlohou zabezpečiť, aby Váš tím poskytoval našim zákazníkom vynikajúci zákaznícky servis každý deň.